SPRAWDŹ JAKIE MAMY DOŚWIADCZENIE W MARKETINGU CYFROWYM DLA KIN
Początek ery internetu w Polsce
Był rok 2000, kiedy w Polsce zaczęła się na dobre era internetu. Kawiarenki internetowe przeżywały prawdziwy rozkwit. Ludzie poznawali internet, czatowali, zakładali pierwsze poczty internetowe, a my jako studenci informatyki pracowaliśmy nad uruchomieniem strony internetowej dla kina Silver Screen.
Zespół ludzi kochających kino
Strona internetowa dla kina oczywiście powstała, ale poszliśmy jeszcze dalej - zintegrowaliśmy stronę internetową z systemem sprzedaży biletów! Było to dla nas wyzwanie, ale jako studenci informatyki mieliśmy zaplecze przyjaciół, którzy mieli wiedzę i kochali wyzwania, tym bardziej że czegoś takiego na Polskim rynku jeszcze nie było.
Sukces ma wielu ojców…
Stworzyliśmy stronę dla kina, która sprzedawała bilety. Wszyscy byli szczęśliwi, a jak się szybko okazało był to początek do stworzenia elastycznego serwisu dla kin, który przy zmieniającym się świecie i zachowaniu profilu klienta potrafi o wiele więcej niż tylko zaprezentować repertuar i sprzedawać bilety.
Zachowanie użytkownika na stronie kina
Nasze strony zaczęły zbierać dane o klientach, zbieraliśmy dane jak zachowują się obecni klienci. Pozwoliło to nam przyciągnąć nowych klientów i stworzyć treści, które docierały do innych nowych widzów, a wtedy mogliśmy zwiększać frekwencję.
Kampanie reklamowe dla kin
Internet rozkwitał i przyzwyczajał do siebie użytkowników. To właśnie sprawiło, żeby rozpocząć reklamować kina Silver Screen w Polsce.
Pozycjonowanie stron dla kin
Wdrożyliśmy zmiany na stronie kina, które zwiększają widoczność serwisu w internecie. Tytuły filmów w wynikach wyszukiwania wyświetlają się na pierwszych pozycjach co daje szansę na pozyskanie widza i zwiększenia widowni.
Kompleksowe wsparcie marketingowe dla kin i teatrów
Jako byli pracownicy kin rozumiemy ich potrzeby. Znamy profile klientów dla poszczególnych kategorii filmów. Wdrażamy tylko skuteczne działania z celem na zwiększenie widowni.
Pandemia koronawirusa
Wszystko stanęło. Ludzie przerażeni, kina zamknięte.
Kampanie reklamowe TikTok
Po pandemii ludzie odżyli, chcieli oglądać filmy tak jak podczas pandemii oglądali TikToka. Ten właśnie kanał stał się numerem jeden w dotarciu do młodej grupy widzów.