SPRAWDŹ JAKIE MAMY DOŚWIADCZENIE W MARKETINGU CYFROWYM DLA KIN

2000 - 2002

Początek ery internetu w Polsce

Był rok 2000, kiedy w Polsce zaczęła się na dobre era internetu. Kawiarenki internetowe przeżywały prawdziwy rozkwit. Ludzie poznawali internet, czatowali, zakładali pierwsze poczty internetowe, a my jako studenci informatyki  pracowaliśmy nad uruchomieniem strony internetowej dla kina Silver Screen.

2003 - 2005

Zespół ludzi kochających kino

Strona internetowa dla kina oczywiście powstała, ale poszliśmy jeszcze dalej - zintegrowaliśmy stronę internetową z systemem sprzedaży biletów! Było to dla nas wyzwanie, ale jako studenci informatyki mieliśmy zaplecze przyjaciół, którzy mieli wiedzę i kochali wyzwania, tym bardziej że czegoś takiego na Polskim rynku jeszcze nie było.

2006 - 2008

Sukces ma wielu ojców…

Stworzyliśmy stronę dla kina, która sprzedawała bilety. Wszyscy byli szczęśliwi, a jak się szybko okazało był to początek do stworzenia elastycznego serwisu dla kin, który przy zmieniającym się świecie i zachowaniu profilu klienta potrafi o wiele więcej niż tylko zaprezentować repertuar i sprzedawać bilety.

2009 - 2011

Zachowanie użytkownika na stronie kina

Nasze strony zaczęły zbierać dane o klientach, zbieraliśmy dane jak zachowują się obecni klienci. Pozwoliło to nam przyciągnąć nowych klientów i stworzyć treści, które docierały do innych nowych widzów, a wtedy mogliśmy zwiększać frekwencję.

2012 - 2013

Kampanie reklamowe dla kin

Internet rozkwitał i przyzwyczajał do siebie użytkowników. To właśnie sprawiło, żeby rozpocząć reklamować kina Silver Screen w Polsce.

2014 - 2016

Pozycjonowanie stron dla kin

Wdrożyliśmy zmiany na stronie kina, które zwiększają widoczność serwisu w internecie. Tytuły filmów w wynikach wyszukiwania wyświetlają się na pierwszych pozycjach co daje szansę na pozyskanie widza i zwiększenia widowni.

2017-2019

Kompleksowe wsparcie marketingowe dla kin i teatrów

Jako byli pracownicy kin rozumiemy ich potrzeby. Znamy profile klientów dla poszczególnych kategorii filmów. Wdrażamy tylko skuteczne działania z celem na zwiększenie widowni.

2020-2022

Pandemia koronawirusa

Wszystko stanęło. Ludzie przerażeni, kina zamknięte.

2023-2024

Kampanie reklamowe TikTok

Po pandemii ludzie odżyli, chcieli oglądać filmy tak jak podczas pandemii oglądali TikToka. Ten właśnie kanał stał się numerem jeden w dotarciu do młodej grupy widzów.